Programowanie komputerów Enter 1 (10-11 lat)
Opis kursu
Nauka programowania komputerów to nie tylko zajęcie dla osób, które w przyszłości chcą tym zarabiać na życie. Programowanie komputerów to przede wszystkim nauczenie się analitycznego podchodzenia do problemów oraz logicznego sposobu artykułowania swoich oczekiwań. Komputer jest bezlitosny – nie zrozumie, jeżeli informacji nie przekaże mu się w ściśle określony sposób.
Umiejętność programowania pozwala skomunikować człowieka z maszyną, a to po pierwsze wielka rzecz sama w sobie, a po drugie olbrzymi ładunek wiary we własne siły dla młodego człowieka. „Patrz tato, ja napisałem program, w którym ten ludzik się rusza jak się naciśnie klawisz” – to daje poczucie wpływu na rzeczywistość i pomaga w innych dziedzinach dając wiarę w powodzenie.
Programowanie komputerów to również nauka konsekwencji. Programy komputerowe muszą mieć określona składnię – jeżeli jej się nie stosuje nie osiągnie się odpowiedniego efektu, a więc konieczna jest żelazna konsekwencja. I cierpliwość. Bo gdy się popełni błąd – trzeba żmudnie przeanalizować kod i znaleźć go.
Te 3 podstawowe czynniki:
- Siła sprawcza,
- Logika,
- Konsekwencja.
Zajęcia te nie są skierowane dla dzieci szczególnie uzdolnionych informatycznie. Są dla każdego – tak jak nauka angielskiego jest dla każdego. Gdyż to czego uczymy to po prostu sposób komunikowania się z komputerem – uczymy nowego języka.
Program zajęć grupy Enter 1 oparty jest o edukacyjne środowiska programistyczne. Dzieci podczas nauki poznają podstawy programowania. Wykorzystujemy zarówno środowiska blokowe, jak i tekstowe.
Głównym elementem naszych zajęć jest praca w środowisku Small Basic, które jest doskonałym narzędziem edukacyjnym, pozwalającym na zapoznanie się z podstawowymi instrukcjami programistycznymi. Dzieci zdobywają wiedzę poprzez tworzenie gier. Te stworzone w środowisku Small Basic – dzieci mogą uruchomić na ekranach komputerów. Nie jest to jednak jedyna atrakcja podczas naszych zajęć. Bardzo chętnie wykorzystujemy środowisko App Inventor – pozwalające na tworzenie gier, które możemy instalować na smartfonach i tabletach.
- UCZEŃ Z CHARAKTEREM 10-11 LAT
- GIMNAZJALISTA Z KLASĄ 12-13 LAT
- SAVVY ED – ANGIELSKI DLA DZIECI W WIEKU 8 – 11 LAT
- MATEMATYCZNO LOGICZNE EULER 10-11 LAT
- MATEMATYCZNO LOGICZNE GAUSS 12-13 LAT
- WYCIĄGARKA MATEMATYCZNA DLA KLAS 4
- WYCIĄGARKA MATEMATYCZNA DLA KLAS 5
- WYCIĄGARKA MATEMATYCZNA DLA KLAS 6
- PROGRAMOWANIE KOMPUTERÓW ENTER 1 (10-11 LAT)
- PROGRAMOWANIE KOMPUTERÓW ENTER 2 (11-12 LAT)
- PROGRAMOWANIE KOMPUTERÓW ALT 1 (8-9 LAT)
- MŁODA MODA 9-14 LAT
- WARSZTATY KULINARNE 7-12 LAT
- LEPIANKI 4-6 LAT
- IGŁA Z NITKĄ 7-12 LAT
- KOMIKS 9-14 LAT
- MODELARSTWO 7-12 LAT
- MANDALE 7-12 LAT
- SZTUKA EKSPERYMENTALNA 7-12 LAT
- DEFENDO 11+
- JOGA 10+
- GIMNASTYKA ARTYSTYCZNA 10 LAT+
About Instructor
-
admin